Det svartna för ögonen.

Har hunnit samla mig lite, det är två dygn sedan en vännina ringde till mig och klagade på att grannen spelat musik i 4 dygn, vi kom överens om att hon skulle ringa Lulebo och be dem kolla läget. Samma kväll ringer hon mig och berättar att den unga killen som bodde där hade tagit sitt liv, han blev 20 år, jag frågade om hon visste vad han hette och när hon sa hans namn så svartnade det för ögonen, Det var en av min sons bästa vänner, någon han umgicks med ofta, någon han lyssnat på då han mått dåligt,någon han han skulle träffa ni ihelgen, de skulle festa ihop.
Jag fick ont i hjärtat ,ringde upp min son,vi dubbelkollade att adressen stämmde och jag berättade vad jag nyss fått veta....han var tyst en stund sedan sa han "Jag är inte förvånad, han mådde inte bra....."
Hur kommer det att man mår så dåligt att man inte vill leva, jag förstår inte och vill inte förstå.

Lilla vän jag hoppas att du har det bättre där du är nu! Men du skall veta att dina vänner gråter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback