Sol och kallt.

Solen lyser in genom fönstret och bländar mig, visar mig var allt damm och avtryck från små kladdiga händer finns. Det är nog läge för en storstädning......det trista med det är att det inte syns särskilt länge här.
Idag har vi varit på ettårs kontroll med Saga på bvc,men det gick inget vidare hon tyckte inte om doktorn,hoppas att det går bättre nästa gång. Vaccinerad blev hon iallafall och gullungen sa inte ett ljud just då, nu sover alla tre, de är helt slut och eftersom kl är 13.17 så måste de få en stund det blir jobbigt att vara vaken till 19.00 annars.
Just nu är min lilla älskade Moa på begravning, hennes farfar har gått bort i januari. Jag har ringt till henne och sagt att jag tänker på dem, det är ju en jobbig grej och det är hennes första begravning hon går på.
Men det går säkert bra, sänder många styrketankar!!!!!!!

Alla mina barnen är ju speciella på sitt sätt så även lilla Moa, (jag är så stolt över dig min skatt skall du veta!) Hon är så duktig med skolan och träning, snäll, omtänksam och älskvärd. För några år sedan kom hennes farbror fram till mig och berömmde mig för att jag lyckats uppfostara henne så väl, men det är inte bara uppfostran det är den underbara person som hon är som bara finns inom henne.
Idag tänker jag mycket på henne pga det svåra hon får gå igenom,men hjärtat det kommer solsken snart,du har mycket roligt och trevligt framför dig denna vår och sommar.
Men glöm aldrig bort att vara rädd om dig, det finns bara en som du!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback