Underbara barn!

Måste skryta över de underbara barnen som jag har runt mig, mina och andras.
Min son, en ung man som jobbar över hela vårt land och pendlar hem ibland då och då. Min vuxna dotter som söker jobb med ljus och lykta och ställer upp med barnvakteri på de små och frisering när hels man behöver, hennes sambo en mycket fin och ordentlig kille som jobbar istället för mig nu är jag är mammaledig.
Min tonårsdotter som kämpar på gymnasiet och tränar nästan alla dagar i veckan, hennes pojkvän som är en härlig och snäll kille som klarade teorin till körkortet igår, Grattis!
11åringen som fraktas mellan mig och sin pappa med buss alldeles på egen hand, morgon och eftermiddag trotsar kylan, han är så duktig. För att vara riktigt ärlig så trodde jag att han var för liten för att klara av det.
Melina som snart blir 4 år och som ibland är en riktigt duktig storasyster, Abbe som är 2 år och en helbusig filur, Saga som är som en liten Saga bara hon får vara ifred från de busiga syskonen som gärna stjälper henne i tid och otid.
Dessa tre som otroligt nog sover så gott som varje natt 12-13 timmar!! De känner nog att mamma är lite trött av sig.
Alla är så härligt underbara och jag är så j-a lycklig som får uppleva dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback