Jobba, jobba, jobba.....

Efter att varit sjukskriven pga flunsan så är man alltså åter tillbaka på jobbet.
Idag har Moa gullet varit barnvakt till sina småsyskon, de har nog gjort livet tufft för henne idag, hihi
Men det är skönt att få komma till jobbet, snart kör jag igång med mina nätter, det är oxå bra för då är jag hemma varje kväll och kan lägga mina underbart ordäglilga små troll i säng.
Känns inte som om man missar så mycket av deras liv då, jo jag måste ju sova när jag kommer hem några timmar men det är ju som om man skulle ha dem som vanligt på dagis. Sen blir jag ju långledig i en vecka och kan njuta av dem igen.
Börjar planera lite hur sommaren skall se ut, har önskat första perioden semester vilket innebär att med mina ledigveckor så blir jag ledig 5 långa veckor i sommar, inte helt fel, från tisdag midsommarveckan och sedan jobbar jag inte förrän sista helgen i juli.
Fy bubblan vad jag längtar till sommar och sol, bad och plask, lite kläder, ljusa sommarnätter.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback