Halli hallå...

Här hemma är full rulle skall ni veta, de små odjuren springer runt som några hysteriska vilda hundar. De sliter i allt och då menar jag ALLT! Deras pappa städade lekrummen för bara en halv timme sedan men det syns inte öerhuvudtaget nu. Att man kan älska varelser som är helt galna är ju förunderligt!
Nåja det är mer städat än igår, då var det katastrof, har aldrig haft så stökigt, jag lovar, det var folk överallt här, leksaker på det mest tokiga ställen och Mia då som försökte ha klippstuga. Vi kom överens om att nästa gång som hon gör mitt hår blir det när de tre otäcka varelserna är på dagis.
Moa som är nyopererad i halsen har sovit mest hela dagen, hon har haft en tuff fm, ont så hon inte kunde prata. Tog kontakt med akuten och doktorn ringde hem och det han kunde erbjuda henne var att att komma in och få dropp på nytt och medicin intravenöst, vilken tur att hon blev bättre med den medicin vi har hemma! Hade ingen lust till att tillbringa natten på sjukhus i kväll.
I morgon går jag på mina nätter som är kvar, endast två stycken då, jag har haft semester nu när Moppan varit sjuk för när hon fyllt 16år finns det inget att ta ut på henne. Det är ju verkligen tokigt, hon hade nog inte velat vara själv med det onda som hon haft idag. Så vilken tur för henne att hennes mamma fyller 40 år i år och då får 31 semesterdag detta år. Men vad gör man inte för sina underbara troll????!!!! Hon är ju ett av mina sju underverk så det var inte ens tanke på nått annat, man vill ju finnas där bara man kan.
Nu ser de tre varelserna som jag oxå älskar otroligt högt på BOLIBOMPA, det är Fem myror är fler än fyra elefanter, ett verkligen toppen program.

Nu kom Mopp precis och sa att hon är hungrig, så jag måste nog sluta och försöka hjälpa henne att hitta på nått.
Ha det gottigt!
Ps. Det har ni nog inte kunnat undgå att se att vi fått en vacker vintervärld här i Luleå, helt fantastiskt underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback