Idag får vi veta

Hoppas på ett positivt svar från Norrskenets friskola, som är den skola som känns aktuell för oss. Det var inte kul idag att skicka min son till skolan för han vill inte dit, han säger att det känns som om alla skyller på honom även om det inte är han. Så ska det ju inte vara, men egentligen så hade jag ju facit i hand vi har ju faktist gått på Tuna förut. Då var det ju så och jag sa efter det första föräldramötet då vi fick träffa hans nya klasslärare att det går åt pipsvängen, vilken magkänsla jag hade, det blev tom värre.
Jag skulle då ha övertalat min son att byta, men jag slängde fram frågan och han sa nej, nåja inget att göra åt nu, nu måste vi ta tag i detta problem som alltså finns just nu och hoppas på att han kommer därifrån snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback