Jahaja

Det var en vattenskada som kommer att åtgärdas med början på måndag, det blev lite som måste fixas till dess för jag jobbar ju natt. Hur som helst så har allt löst sig, på måndag har jag bytt med Sandra (hon är helt fantastisk på att ställa upp) så jag får sluta kl 6.00 istället för 8.00, så jag hinner hem innan hantverkarna kommer och får ta upp barnen för att föra dem till dagis för frukost. Jag får sova med öronproppar i Mackans rum....det skall nog gå bra. Det blir ju fint då det blir klart iaf, nytt golv och nya väggar.
Nu försöker  barnen sova, det bidde lite sent, men de får ju sova till kl 8.00 i morgon, själv får man stiga upp kl 6.45 för jag måste till tvättstugan och få bort all tvätt så jag rymmer allt sen.
Utomhus kan man tro att hösten flyttat in, vi får väl hoppas på att det kommer sommarvärme!!! Vi vill bada!!! Och sola!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback