kväll

Har tvättat upp teutonian för den skall säljas bort nu, ut på blocket i morgon. Jag har ju nämligen nu en sådan stor tjej som skall få en smidigare vagn, men jag behåller nog ståbrädan för säkerhetskull, jag har ju lite lagom lata stora barn.
Sitter nu och njuter av ett glas rött, här hemma är det ganska undanplockat. Hoppas på att det är nått att se på tv snart, så kan jag småslumra på soffan. På torsdag måste jag hålla mig vaken länge så jag kan somna om på fredag då jag lämnat kidzen på dagis, för jag går på natt då och det är min kolegas långnätter 21-08 istället för min lyxnätter 22-06. Men det skall nog fungera bra det oxå. Det är ju inte länge nu tills det är semester och jag har beställt sol och värme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback