Måste bara berätta...

I natt så vaknade Abbe, min underbara lille 3½ åring, han var jätte ledsen och sa "Mamma visst har vi tagit studenten!" Klart vi har tagit studenten sa jag till honom då, skruttungen min.
Det har ju varit mycket prat om studenten, nu när kusinen Ricke Prick och så Gustav då tagit studenten, vi har ju sjungit oss hesa "För vi har tagit studenten fy fan vad vi är bra!!" och så har vi skrikit "Id3D ale ale ale!!"
Och självklart även om det bara är de två duktiga killarna som egentligen tagit studenten så har ju vi oxå gjort det. Det bästa med allt detta att ta studenten är att vi tar ju studenten nästa år oxå och kan skråla "Id3D ale, ale, ale!" För då tar ju Moa studenten och vi skall sy en väldigt vacker klänning till henne....söker månster som en dåre, för hon vet ju redan hur den får se ut, nu hoppas vi på ett mönster, iaf ett liknande så man inte behöver sy om den så mycket.

Nu skall trollungarna i säng för jag skall trampa på jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback