Pappa är hemma...

Visst blev barnen glada när pappa kom hem, men inte fick mamma mer lugn och ro och tid för sig själv, för han duger ju inte vid läggning och diverse andra saker. Jag trodde att jag inte skulle duga och såg fram emot min egna tid, men pyttsan, den kom aldrig!
Annars så har helgen varit som alla andra helger, ute mycket, tyvärr är inte jag och pollen kompisar så jag har varit jätte sjuk, idag är det bättre, jag har inte varit utomhus så mycket. Om det kan vara det, men jag är trött, av att ha tungt att andas och irriterad av att det kliar i ögon och öron! Jag har minimalt med tålamod just nu, det erkänner jag, så jag sjukskrev mig igår, det hade aldrig fungerat att jobba.
Nu har min mamma kommit och kanske vi tar en

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback