Regnet det bara öser ner....

Idag har vi cyklat till moster Kinoch fått lunch, jordgubbar och glass. Fick laga punka på cykel igen, fattar inte varför jag får flera punkisar, men det är klart det är en hel del glas efter mina vägar. Man tror att man missat dem, men inte det...
Nåja nu är det bara att trampa på för fullt igen, just nu är min fina cykel på vift med Moa.
Jag är fortfarande ledig.....mina små skall få vara hemma till torsdag, mest för att jag är för lat för att stiga upp och föra dem i tid till dagís. Men de är ju precis överallt och man hinner inte alltid med, så det händer att man blir en aning irro på de små liven. Nu längtar jag i säng faktist...det skall bli så skönt när alla är tysta och har rövats bort av John Blund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback