Surströmming

Ja då har man varit på årets första surströmming, men jag har ju  då inte ätit, gjorde min premiär för snart 23 år sedan och sen dess har jag inte prövat på det igen.
Jag fick sill och potatis och lite köttebullar, det gick bra.
Sen satt vi en stund med trevligt sällskap innan klockan bidde för mycket och det blev dags att hojja hem med tre lortiga ungar.
En är nybadad och klar för sängen, de två andra sitter i badet och löser upp lite skit. De har riktiga sommarfötter varje dag, strumpor är ju nått vi inte tycker så mycket om i detta hus, när vintern är på ingående så är det jobbigt för vi vill egentligen inte ha strumpor. Vi borde flytta till värme, där fötterna får gå i sand och på gräsmattor varje dag.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback