Test

Jag gjorde en test igen mot  min sambo, tidigare har jag testat med att sluta tvätta, det hände ingenting!
Nu har jag låtit en glasspinne ligga på golvet i Abbes rum, man måste gå förbi den när man går till sovrummet el till Melinas rum, där har den legat i 4 dagar och han har gått förbi den ett x antal gånger men inte orkar han ta upp den, han väntar in mig och nu klarade jag inte av det längre. Jag har plockat upp pinnen och knäskurat lekrummet. Jag blir så irriterad!! Här är han inte till mycket nytta, men om någon annan behöver hans hjälp med nästan vad som helst så är han snabbt på benen och är väldigt aktiv. Jag blir så j-a trött! Ska man göra ALLT själv då kan man ju lika vara själv.....

(glasspinnen var en test, det gäller allt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback