Tjolahopptjolahej

Nu sitter jag och laddar upp för att cykla på jobbet, idag har varit en bra dag även om den börjad mindre bra.
Och när jag menar börja så är det då jag kliver upp efter att ha sovit min "natt" efter jobbet, jag går ut på gården till min familj som är ute och njuter av sol och värma och möter en liten Saga med avklippta joggingbyxor. Jag blir fly förbannad på hennes pappa som klippt av dem, de är inte mycket använda och kostade lite mer än ett par från hm, dessa hade jag köpt från meandi, de kostade mer än 200kr. Då säger han men de var ju trasiga, nej sa jag de hade en dragsko nere vid foten som man spänner med en knapp, de var inte trasiga!!!!! Ibland så undrar jag vad det är me honom , han sa att ja men jag hittade inga shorts åt henne, då sa jag i en nystädad garderob och de ligger en hel hög mitt framför näsan på hö sida.
Nå väl tur att resten av dagen blev bättre.....jag, Melina och Lena W fick skjuts av Anne in till stan där vi strosade  lite, mötte Mia, gick och solade och fick skjuts hem av Tvåan.
Sen har vi suttit på gården och myst, fikat, ätit och sen har jag badat mina glin och nu ligger de i säng.

Ha en trevlig lördagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback