Trött...

Kommit hem för några minuter sedan, gjort lite frukost och läst nyheterna på nätet. Trött är jag som en liten gris, så jag skall snart hoppa i säng. Det är bäst att lägga sig innan trollungarna börjar sträcka på kropparna annars så är det kört för mig.
Ute ser det som om det blir ett underbart väder idag, jag har lovat min granne att jag skall vara stöd för henne så hon orkar åka till stan och utföra en del ärenden. Jag tänkte ta med mig min lilla Melina, men de andra två får leka med sin pappa, det var han inte så glad för han ville att jag skulle ta med alla tre på stan. Men det kan han glömma, så kul är det inte att gå på stan med dem. Och han är inte så upptagen att han inte kan umgås med sina barn, jag gör ju det all min lediga tid så gott som, varför det blivit så kan tänkas vara delvis mitt fel, men jag tycker att det skall komma intresse från den andre föräldern oxå.
Nej nu skall jag lägga mig i Mackans säng och läsa mig till sömns.

Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback