Tunga dagar....

Det har varit några tunga dagar här, jobbigt eftersom det är nu det skall  vara glädjens tid, examen står för dörren och sommaren är här, helt underbart! (Trots att jag bråkar med pollen just nu och inte alls varit så pigg och glad)
Men jag  hoppas av hela mitt hjärta att de människor som är berörda blir lyckliga igen och att de en dag kan prata om varandra med glädje över den kärlek som de haft.
Man skall nog inte lägga sig i så mycket, men jag måste få säga till er som det berör.
Båda har  ni sårat varandra, när man sårar någon kan man inte mäta i vilken styrka, vem som blivit sårad mest.
Jag hoppas att ni en dag kan prata med varandra, se tillbaka på det som var bra och glädjas åt de ni fått i livet.
Prata inte illa om varandra, säg inte sånt som ni ändå en dag kommer att ångra, för det gör man...
Tiden läker sår så är det!
Jag fick ett sms här i veckan med de inledande orden " Sätt aldrig den du älskar till sidan för den du tycker om, för den du tycker om kommer att sätta dig till sidan för den personen som den älskar...."
Jag tycker att det är tänkvärda ord som jag vill att ni skall ta med er ut i livet och leva efter.
Jag tycker om er två båda två och önskar er båda ett bra liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback