Värmen kommer

Det står så i tidningen, på onsdag närmare bestämt skall den dra över vårt avlånga land och det är med ett varmt välkommnade. Själv jobbar jag då sista natten, skönt....det är tufft med dessa långnätter, inte att man slutar 8.00 utan att man börjar redan 21.00. Nåja han skall ju inte vara borta mer än 6 nätter min kompanjon, sen är allt som vanligt igen.

Idag måste jag tömma Melinas rum för i morron är hantverkarna här och börjar riva väggar och golv.....jag har inte ens börjat tömma nått ännu så det blir en tuff dag.

Skall lägga mig nu så jag hinner sova en stund, men främst så jag hinner somna innan älskade skitungarna öppnar sin vackra blå och upptäcker att mamma är hemma.

Ha en underbar dag i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback