- 10 grader

Kallt ute, blä! Skall det vara så här så vill jag ha snö!!!! Nåja, man kan ju inte alltid få som man vill (men ibland :)) Idag skall jag köra med bilskolan, skulle egentligen igår, men min bilskolelärare var sjuk, trist, idag får jag kanske köra med vikarie....känns så där har ju ställt in mig på Susanne. Men det går nog bra iaf :) Busungarna är långlediga, så de får vara med sin papps undertiden. Håller även på att rensa upp här hemma, skall sälja bort på loppis en del saker..vi behöver ju långt från allt som vi lagrat. Sen skall jag hämta voxin och bumbosittern från Tes och Oliver, för han behöver inte det längre och de skall ut på annons. Jag får ju inga barnbarn ännu och då får vi väl skaffa sakerna då det är dags. Kanske busarna skall få lite lunch, så de orkar vara glada hela dagen...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback