Glad

Jag är glad för din skull Moa, att du träffade Henrik! En snäll och omtänksam kille som behandlar dig med respekt, det kan ju inte bli bättre. Bara tanken på hur allt hade kunna vara gör en ledsen, ledsen nu för någon annans skull. Alla mina tre vuxna barn har BRA människor närmast sig och det är helt fantastiskt! Ja, ja min ½ vuxna har oxå en BRA männsika nära sig och det känns oxå bra. Ni är helt otroliga männsikor som förtjänar det allra bästa! BTW det blev ingen köksfest i helgen i Byn, men kanske i mitt kök? Tacos? Öl? :O)

Kommentarer
Postat av: Moa

Tack mamma! =) Jag är också glad, har aldrig varit så lycklig som jag är nu! Och jag tycker definitivt vi flyttar köksfesten hem till oss :D:D

2008-11-05 @ 15:00:58
Postat av: Anna-Karin

det låter jättemysigt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback