Så här ligger det till

När man har det lite jobbigt så blir det jobbiga och tråkiga i fukos och vi lägger för mycket energi på allt sånt. Ex om barnen gör nått fel el bus nått vi inte accepterar så lägger vi ner mer energi för att visa dem att vi är besvikna el arga på dem pga det som hänt. Det vi borde göra och som jag jobbar extra på sen ett par veckor tillbaka är att bara förklarar varför "buset" inte accepteras och lämna det där, sen när de gör de bra gejerna, enkla saker som får vardagen att fungera bättre då skall man lägga ner energin med att visa dem att man blir glad. Tyngden skall man lägga i allt som är bra, bara denna korta period då jag verkligen tänkt på det varje dag så har jag mått bättre och varit gladare. Från det ena till det andra...:) Mia min ängel har fixat mitt hår idag, hon har slingat det i tre olika nyanser och det är toppen fint! Tack min super snälla, vackra och duktiga dotter! Din mamma trivs massor i detta! Nu skall jag klä mig varmt och promenera till jobbet, jag har faktist på riktigt börjat promma och nu blir det tredje kvällen, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback